ECO Tuning
Noțiunea de ECO Tuning se referă în general, la optimizarea reglajului software al sistemului de injecție în vederea reducerii consumului de carburant. Acest lucru duce inerent și la reducerea nivelului de emisii noxe, îmbunătățind regimul de funcționare al motoarelor din punct de vedere ecologic. ECO Tuning se poate efectua atât la motoarele pe benzină, cât și la motoarele ce sunt alimentate cu motorină. Ce diferențiază soluția noastră de ecologizare a regimului de funcționare al motoarelor, este utilizarea compensatoarelor de sarcină. Structura software a sistemului de injecție este modificată pentru a funcționa după parametri mai specifici condițiilor de utilizare. În funcție de temperatura exterioară, densitatea atmosferică, sarcina utilă și calitatea carburantului, definim noi tabele de lucru. Aceste tabele îmbunătățesc capacitatea de adaptare și reacție a sistemului de injecție.
Astfel, sistemul de injecție va fi mai rapid și mai precis, furnizând cantitatea de carburant potrivită condițiilor în care motorul se află la un moment dat, ajustând corespunzător cantitățile de carburant injectate pentru a avea un amestec cât mai apropiat de amestecul ideal și temperaturi optime și constante în sistemul de evacuare pentru o funcționare cât mai corectă a sistemului catalitic. În condițiile unei arderi optime se diminuează emisiile de particule arse incomplet, aducând după sine regimuri mai curate de funcționare pentru sistemele catalitice, EGR și DPF. În aceste condiții consumul de carburant se poate reduce cu până la 25% la motoarele Diesel și cu până la 15% la motoarele pe benzină.
Compensatoarelor de sarcină
Utilizarea compensatoarelor de sarcină, aduce și o distribuire mai bună a curbelor de putere de putere și cuplu motor, motoarele furnizând puterea de vârf în condiții optime de funcționare oferind randamentul potrivit condițiilor de lucru de moment. Furnizarea accelerațiilor va fi mai lină, utilizând în regim progresiv toată plaja de turație și îmbunătățind considerabil regimurile joase și medii în regim de lucru normal.
Acest gen de optimizare este inclusa in resoftările noastre de tip Chiptuning destinate creșterii puterii și cuplului motor, fiind armonizat regimul ecologic de funcționare cu performanțele îmbunătățite ale motorului. Astfel resoftările noastre sunt destinate motoarelor standard, fără modificări mecanice sau componente anulate, atât pe parte de motor cât și în ceea ce privește sistemele de evacuare. Datorită unor reglaje software mai precise se îmbunătățește și regimul de zgomot al motorului, funcționând mai curat și mai eficient, zgomotul motorului la mers fiind redus iar vibrațiile diminuate. Eficiența imbunătățită a arderii va reduce și depunerile din motor și sistemul de evacuare, datorită diminuării cantităților de carburant arse incomplet.