Sună-ne!
0763998841
Program
Luni - Sambata 9.00 - 19.00
Este o aparatură de ultimă generație , care folosește agenți de curățare de cea mai înalta calitate și asigură o desfundare mult mai bună a filtrului, față de aparatele anterioare. DE CE utilizăm acest aparat? Răspunsul este foarte simplu! DCS-17 vine cu un pachet întreg de avantaje . Tehnologia folosită de DCS-17 asigura o eliminare de până la 100% a cenușii și a funinginii depuse în interiorul filtrului de particule, desfundarea acestuia fiind una completă. În plus, aparatul poate gestiona motoare EURO 5 și EURO 6, iar pozițiile mulți–direcționale pe care le prezintă oferă o curățare mai profundă, indiferent de mărimea filtrului de particule. De asemenea, DCS-17 dispune de funcții profesionale, menite să atingă o desfundare totală.
Procesul de curățare a filtrului de particule este format din mai multe etape.
I. Pentru început, în interiorul filtrului se introduce o soluție chimică de ultimă generație și se lasă acolo aproximativ o oră. Cenușa depusă absoarbe o mare parte din această soluție. Soluția rămasă se va scurge.
II. Filtrul urmează să fie fixat foarte bine pe aparat, deoarece se va lucra cu o presiune care va atinge în anumite puncte 3 bar.
III. Mai apoi, se încep descărcările de aer și de apă în interiorul filtrului. Presiunea apei trimise în filtru se va mări treptat de la 1 bar pentru a curăța cât mai bine și cât mai adânc filtrul. Pe parcursul desfundării, apa cu depuneri va fi evacuată.
Durata acestei etape variază în funcție de cât de înfundat este filtrul.
IV. La final se desfășoară procesul de uscare a filtrului, care constă în pulverizarea de aer în interiorul filtrului de particule.
V. Pentru protejarea filtrului de particule vă recomandăm utilizarea de aditivi care împiedică depunerile excesive de cenușă. GXGTuning vă poate oferi aceste substanțe de ultimă generație! După ce filtrul a fost desfundat și înainte ca acesta să fie montat la loc pe mașină, se aplică această nano-protecție în interiorul lui. Substanța se va depune pe filtru și va împiedica lipirea cenușii de filtru. În general, un filtru își face regenerarea între 650 și 800⁰C. Prin aplicarea acestor aditivi, regenerarea va avea loc undeva între 400 – 450⁰C, deci cantitatea de cenușă depusă va scădea considerabil. Filtrul de particule va fi mult mai protejat sub acțiunea aditivilor și astfel prelungim remarcabil durata sa de viață. O funcționare bună pe o perioadă mai îndelungată de timp a filtrlui de particule, ne scapă și pe noi ca șoferi de o mulțime de probleme.
Filtrul de particule este parte a sistemului de evacuare a gazelor arse și are rolul de a reține particulele de funingine (cu caracter cancerigen) rezultate în urma arderii motorinei.
Filtrul de particule se înfundă cel mai repede la circulația în oraș, deorece acesta nu își poate face regenerarea. Dacă circulați mai mult la drum lung, înfundarea filtrului nu va apărea la fel de repede. În general, un filtru se înfundă după aproximativ 180.000 – 250.000 km parcurși.
Când filtrul de particule este înfundat, mașina semnalează acest lucru prin diferite moduri: în bord ni se aprinde martorul motor, mașina nu mai trage la fel de bine și nu mai putem atinge turații de peste 3000. În astfel de cazuri este foarte indicat să consultăm un mecanic și în cel mai scurt timp posibil să curățăm filtrul, deoarece o înfundare prea mare a acestuia poate duce la deteriorea lui. Un filtru de particule deteriorat nu mai poate fi reparat, ci doar înlocuit, iar prețurile sunt enorme. Noi vă sugerăm o curățare periodică a filtrului de particule (chiar și în lipsa simptomelor care indică înfundarea) pentru a evita orice fel de risc.